אגרול גבינת עיזים ותמרים

אגרול גבינת עיזים ותמרים

אגרול גבינת עיזים חם ופריך שמתפצפץ בפה. מתיקות של תמרים כקונטרסט למליחות והחמיצות של גבינת העיזים וקראנץ נעים של אגוזים ופיסטוקים.

אגרול גבינת עיזים ותמרים

אגרול גבינת עיזים ותמרים – המנה הוגשה כחלק מן הארוחה הקייצית.  

אגרול גבינת העיזים הוא מנה שהיא כולה איזון של ניגודים עדינים. מליחות וחמיצות של גבינת העיזים והיוגורט. המתיקות של התמרים והמליחות של אגוזי המלך והפיסטוקים הקלויים. 

כל הטוב הזה נעטף במעטפת של עלי פילו פריכים אחרי אפיה בתנור ויש לנו מתכון מנצח. 

אגרול גבינת עיזים ותמרים

אגרול גבינת עיזים ותמרים

סוג המנה מנות פתיחה, מנות ראשונות
סוג המטבח ים תיכוני, מטבח צרפתי
תגיות אגרול, גבינת עיזים
זמן הכנה 30 minutes
זמן בישול 10 minutes
זמן הכנה כולל 40 minutes
מנות 6
קלוריות 354 kcal
מחבר Gentleman Club

חומרים

  • 1 חבילת בצק פילו
  • 400 גרם חמאה מומסת
  • 2 גלילים גבינת פרום עז
  • 250 גרם תמרים מגולענים וקצוצים דק
  • 200 גרם פיסטוק קלוי, מקולף וקצוץ
  • 100 גרם אגוזי מלך קצוצים
  • 1 גביע יוגורט עיזים 4.5%
  • 1 ביצה טרופה
  • 1 חבילה קורנית
  • מלח ופלפל לפי הטעם

אופן ההכנה

  1. מגוררים את הפרומעז בפומפייה לתוך קערה. מוסיפים את התמרים, הפיסטוקים ואגוזי המלך. מוסיפים קורנית לפי הטעם. מוסיפים כמה כפות של יוגורט עיזים לתת לעיסה קצת נוזליות. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.

  2. חותכים ריבועים של כ-15 סנטימטר מבצק הפילו. מורחים חמאה על כל עלה ומניחים שני עלים בחפיפה אחד על השני כך שיוצר עלה עבה יותר, מאחר ועלה אחד נוטה להתבקע בזמן האפייה. 

  3. מניחים כף גדושה של התערובת בקצה אחד של העלה ומקפלים את השולים מימין ומשמאל לכיוון המרכז. מקפלים את הצד הקרוב לכיוון הצד הרחוק עד למרחק של כסנטימטר מהקצה. את הקצה מורחים בביצה טרופה ומגלגלים עד לסוף. כך שנוצר מעין סיגר סגור מכל הכיוונים.

  4. את הסיגרים אופים בחום בינוני כ- 10 דקות עד שהבצק משחים. מניחים על צלחת ההגשה ומוזגים כף או שתיים של יוגורט על הסיגרים. מקשטים בעלי קורנית ומגישים.

עזרו לי לתפעל את הבלוג על ידי לחיצה על הפרסומות


Related Posts

טוסט גבינת עיזים בחמאת תפוז

טוסט גבינת עיזים בחמאת תפוז

למרות הפשטות לכאורה של המנה היא מפתיעה מאוד בטעמה. הסוד טמון בחמאת התפוז שמרימה את טעמי המנה ומשתלבת היטב עם טעמה המעקצץ של גבינת העיזים. טוסט גבינת עיזים בחמאת תפוז טוסט גבינת עיזים בחמאת תפוז – המנה הוגשה כחלק מתפריט ארוחת הדרים. מנת פתיחה מעולה […]

ברוסקטה עדשים וגבינת עיזים

ברוסקטה עדשים וגבינת עיזים

איך מנת פתיחה כייפית יותר מברוסקטה. טוסט פריך שעליו אפשר לשים את הכל. דגים, ירקות, בשר גבינות. כל מה שתדמיינו הברוסטקה תשמח להכיל. ברוסקטה עדשים וגבינת עיזים המנה הוגשה כחלק מארוחה חורפית. ברוסקטה? מקור הברוסקטה הוא מאיטליה. פירוש השם בְּרוּסְקֶטָה הוא לחרוך. בטוסקנה של המאה […]



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג המתכון